Kabel-TV og telefoni
Det er Get som leverer kabel-tv-signalene til gården.orettslaget har inngått kollektiv avtale om digital-TV. Andre evt. tilleggstjenester er bredbånd og telefoni. Nytt ledningsnett med forgrening til alle leiligheter (stjerne-koblet) ble innstallert i borettslaget i 2007.
Gets servicetelefon 02123 er betjent mandag - fredag mellom kl. 09.00 og 22.00 og lørdag - søndag mellom kl. 12.00 og 20.00. Feilmelding og support kan også meldes på www.get.no.
Gets kunde- og servicemottak er lokalisert i Maridalsveien 323 i tilknytning til hovedkontoret. Her kan man blant annet hente eller bytte dekoder, internettmodem og "gjør det selv pakker" for telefoni. På Gets hjemmeside www.get.no finner du oversikt over aktuelle forhandlere i lokalområdet, samt produktinformasjon og bestillingsmuligheter.
OBOS og Get har inngått avtale om internett og telefontjenester.
Kontakt kundetjenesten for mer informasjon.
Ingen må gjøre inngrep i kabel-tv anlegget som å skru av dekselet på antennekontakten og foreta om- eller tilkoblinger. Slike inngrep vil kunne forårsake forstyrrelser på signalene til andre beboere og i verste fall forårsake ødeleggelser i kabel-tv anlegget.
Telefoni
Borettslaget er tilsluttet samarbeidsavtalen mellom Telenor og OBOS Eiendomsforvaltning
om rabattordning for beboere med telefonabonnement i Telenor.
Det gis rabatt på :
- Tellerskritt/trafikk fra fast telefon
- Fri bruk av fasttelefon hver lørdag (kun startpris på 89 øre pr samtale uansett varighet).
Den enkelte beboer får også rabatt ved bestilling av:
- ADSL, oppringt internett og mobiltelefoni
- Bredbåndstelefoni
- Med 3 typer Telenor-abonnement gis en totalkunderabatt i tillegg til de øvrige rabattene.